LG

Visuel identitet til en skandinavisk reklamekampagne, hvis formål var at cementere LG i kundernes bevidsthed, når det drejede sig om bæredygtige hvidevare, med lave forbrugsværdier.

Om projektet

Brief

LG √łnskede en komplet visuel identitet, der havde til form√•l at omfavne deres milj√łvenlige produkter. Det drejede sig om et unikt logo, et sortiment af print POS materiale (Rollups, stickers, toppers, til k√łleskabe og opvaskemaskiner), Web annoncer, og design af en onlineblog, med 1 √•rs indhold af artikler, med dertilh√łrende grafik. Alt ovenst√•ende skulle pr√¶senteres i 4 forskellige sprogversioner: Dansk, Svensk, Norsk & Finsk.

Resultat

Med udgangspunkt i skandinavisk minimalisme og enkelthed, fik vi skabt et univers der passede til form√•let. Logoet er rent og “let”, med navnet “Rum til omtanke”, og der er en solid synergi blandt det printede indhold, i brug hos forhandlere, og tilstedev√¶relsen p√• internettet.