LG

Visuel identitet til en skandinavisk reklamekampagne, hvis formål var at cementere LG i kundernes bevidsthed, når det drejede sig om bæredygtige hvidevare, med lave forbrugsværdier.

Om projektet

Brief

LG ønskede en komplet visuel identitet, der havde til formål at omfavne deres miljøvenlige produkter. Det drejede sig om et unikt logo, et sortiment af print POS materiale (Rollups, stickers, toppers, til køleskabe og opvaskemaskiner), Web annoncer, og design af en onlineblog, med 1 års indhold af artikler, med dertilhørende grafik. Alt ovenstående skulle præsenteres i 4 forskellige sprogversioner: Dansk, Svensk, Norsk & Finsk.

Resultat

Med udgangspunkt i skandinavisk minimalisme og enkelthed, fik vi skabt et univers der passede til formålet. Logoet er rent og “let”, med navnet “Rum til omtanke”, og der er en solid synergi blandt det printede indhold, i brug hos forhandlere, og tilstedeværelsen på internettet.